Erre számíthatsz

A blog célja: a YOUnique Wealth megtakarítási programról szóló korrekt és részletes tájékoztatás, valamint a felmerülő kérdések megválaszolása. A blog gazdája fenntartja a jogot a félrevezető vagy egyéb, személyeskedő hozzászólások kimoderálására. A blogon közölt minden információ ellenőrizhető forrásból származik.

Vedd fel velem a kapcsolatot

Aktuális aranyár

[Most Recent Quotes from www.kitco.com]

Ha érdekel a Forex világa is...

Sokat köszönhetek nekik

Aranyláz blog RSS

Web Analytics Google bot last visit powered by Gbotvisit.com Yahoo bot last visit powered by Ybotvisit.com Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net powered by PRBbutton

"Azért fizetnek, hogy megtakaríthassak"

2009.09.01. 00:00 Goldenlife

Bookmark and Share

 

Mi van??? Nem értem!!! Azért nem szokás fizetni! A megtakarítás magánügy, abból teszek félre, amim van. Vagy mégsem? Van valami, amiről eddig nem tudtam? Talán... :-)

Szinte minden reklám arra buzdít, hogy elköltsem a pénzem, fogyasszak, használjak, hiszen "egyszer élünk"... Persze vannak olyanok, akik gondolnak az én jövőmre helyettem is, biztosítást és befektetést ajánlanak, természetesen függetlenül és szakértően. Semmi bajom velük, sőt, nekem is van biztosításom és befektetésem is. Anno engem is meggyőztek a számok, én is láttam a különböző befektetési alapok impozáns teljesítményadatait, grafikonjait. Vagy még olyat is ajánlanak, hogy tegyem a pénzem a bankba, mert hihetetlen magasak most a betéti kamatok. Ja, magasak... Meg a pénzromlás üteme is gyors... Neeem, nem az inflációs statisztika, hanem a "real life", vagyis amit tapasztalok a forintunk vásárlóerejének változásáról...

Máshogy látom már ezeket a befektetési, megtakarítási lehetőségeket. Én is változtam, de ami fontosabb, a világ is sokat változott körülöttünk. Már Hérakleitosz megmondta: "semmi sem állandó, csak a változás maga". Sokan félnek a változástól, mert állandó alkalmazkodást kíván. Az állandó alkalmazkodás meg kényelmetlen... Viszont nagyon úgy néz ki, hogy mégis nekünk kell lépni... Minek van nagyobb realitása: mi alkalmazkodunk a körülöttünk lévő világ változásához vagy a világ kegyeskedik hozzánk igazodni? Én a magam részéről inkább az első változatban hiszek :-)

A jelenlegi helyzet: egészséges vagyok, munkaképes vagyok, dolgozom és van bevételem. Tényleg kell most azon gondolkodnom, hogy mi lesz holnap, jövőre, sok év múlva? Én azt mondom, hogy lehet róla nem gondolkodni, meg baromira hinni abban, hogy úgyis minden rendben lesz, de még senkit nem találtam, aki a biztos jövőre garanciát vállalt volna.... De mit aggódom én??? Van biztosításom, nagy és jónevű cég forgatja a pénzem, ami a havi befizetéseimből gyűlik. Ja, hogy a "kapcsolt termékben" lévő biztosítási rész valójában elhanyagolható mértékű, inkább az adókedvezmény igénybevételéről szól ez a része? Ja, hogy pont ezt az adókedvezményt vonták vissza pár hete egyetlen törvénymódosítással? No nem baj, hiszen a különféle befektetési alapokban elhelyezett befizetéseim azért szép hozamot produkálnak és joggal bízhatok abban, hogy 30-40 év múlva - akkori értéken számolva is - tisztességes havi járadékot kapok belőle. Így büszke lehetek majd magamra, hogy milyen kis előrelátó és gondoskodó voltam az elmúlt évtizedekben! Mert minden így fog maradni, minden csak egyre jobb és jobb lesz! Ja... Szerintem az elmúlt hónapokban kaptunk egy kis ízelítőt abból, hogy esetleg nem is minden az, aminek látszik.

Elvileg a világ legnagyobb autógyártó óriása nem omolhat össze pár hónap alatt! Elvileg a világ egyik vezető biztosítótársaságával sem lehet semmi baj, hiszen olyan nagy, hogy ki is lökhetné hanyatt! Elvileg a bankbetétem vagy az állampapírom is garantált, ha bármi baj lenne! Gyakorlatilag azt látom, hogy ez is változik a világgal :-)  Azt látom, hogy a GM hatalmas cég volt, de nagy bajba is került... Azt látom, hogy az AIG-n is segíteni kellett... Azt látom, hogy az elvileg nyíltvégű ingatlanalapok sem mindig T+3 napra fizetnek, ha a pénzemhez szeretnék jutni... Nem hiszem, hogy egyedül lennék azzal a véleményemmel, hogy ezek a változások nem az én biztonságomról és nyugodt jövőmről szólnak... Lehet mondani, hogy igen, most sajnos nagyon összejöttek ezek a dolgok, hiszen válság van! Én meg azt mondom, hogy amíg mindenhol szalad a szekér, addig engem sem annyira érdekel a "mivan, ha..." kérdés. De most ilyen "mivan, ha" állapot van és senki nem mondja, hogy nem lesz több ilyen. Úgy gondolom, hogy mindenki vérmérséklete szerint gondoljon a holnapra, a tücsök és hangya meséje is "based on a true story". A jó hír az, hogy legalább a választás szabadsága még mindig a miénk :-)))

Szóval, nekem valahogy elment a bizalmam ezektől a korábbi megtakarításos-befektetéses dolgoktól. A jövőbe vetett hitem azonban töretlen, így az arról való gondoskodás továbbra is élő "projekt" nálam. Ha van rá valami egyszerű, számomra is átlátható, érthető és tisztességes megoldás, akkor az feltétlenül érdekel. Annyit már megtanultam, hogy több lábon kell állni, igaz ez az élet minden területére. Nem szüntetem meg a biztosításom, nem számolom fel a befektetési alapokat, de a jövőben nagyobb hangsúlyt helyezek arra, hogy a megtakarításaim egy részét BIZONYÍTOTTAN értékálló eszközökbe fektessem, ami felett ÉN rendelkezem, nem egy biztosítótársaság, befektetési alap, bank vagy maga az állam.

A YOUnique Wealth erre kínál egy lehetőséget. Szokták mondani, hogy az egész több, mint a részek összessége. Hát, erre a dologra nagyon is igaz! A termék önmagában nem újdonság. A rendszer önmagában nem újdonság. A termék és a rendszer ilyen összekapcsolása viszont tényleg "júnik", azaz különleges! A "Részletek" menüpont alatt mindenről bővebben írok, a "Kapcsolódó oldalak" pedig további mélységekbe visznek...

Ha az oldalon olvasottakkal kapcsolatban bármi kérdésed merülne fel, írj bátran a goldshekel@gmail.com címre! A kommentelhető oldalakon feltett kérdésekre is válaszolok, de az e-mail gyorsabb :-)

Amennyiben csatlakozni szeretnél a YOUnique Wealth megtakarítási programjához, találkozzunk személyesen, hogy minden részletet pontosítani tudjunk. Hívj a +36 30 263 6690-es telefonszámon, egyeztessünk egy időpontot!

 

Üdvözlettel,

Goldenlife

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aranylaz.blog.hu/api/trackback/id/tr91250997
süti beállítások módosítása